Saturday, 27 August 2011

shoot photo.not people !

berdekatan Kem Askar Bukit Keteri-Perlis



buai laju-laju..sampai pokok sena..apa dlm baju..sekuntum bunga cinaaa ~!! 






tepi jalan raya yg sgt bz..naseb bek tak dilanggar nya teman neyh :P



SUBHANALLAH ! indah kan sunset :)



nah ! amek poskad sorang satu !



these photos were taken by ME !
using Samsung digital camera..kamera cabuk je ! bak sini DSLR sebuah !
location : Bukit Ketri Perlis


nota kaki pakai selipar : Syukur masih bernafas.hirup udara.melihat dunia

13 comments:

  1. Chachos Cheezy Wedges : harusslaa ada editing sket..kalo tak pixca nyh hambar he,,hoho ! da la pakai kamera cabuk je T_T

    ReplyDelete
  2. xpyh nk dslr sngt..

    moment tu lg penting dari kamera sebenarnya.

    nak dslr gua amek la dlm lemari kaca
    dah berabuk dah
    hahhahaha

    ReplyDelete
  3. poskad cemey lu bagi ke gua huhhh...

    selamat hari raya..

    maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  4. :)

    Jiwa yang mampu melihat keindahan adalah jiwa yang indah.

    Kudos.

    ReplyDelete
  5. ok ler 2 ko de gak samsung...aku nih pkai nset nokia je aw...huk3..

    ReplyDelete
  6. mana tahu ada bunga cina dalam baju aku ni..kipkipkip...

    ReplyDelete
  7. bact. : weyh,,mana almari nya ?? tak nmpk pon :P

    azham vosovic : lawa ke ?? makaseh :)

    nub : tapi kau mahu ^^

    waqheh : amek la poskad tu,,free !
    selamat hari raya gaks (0_<)v

    edy : indahnya kata2 awk..oh..hehe..tq bro

    nana raffy : beli laa kamera aku ni,,bwu ko ada samsung..haha

    bloghok : wahwah ~! mat bunga rupanya :P

    ReplyDelete
  8. cantiknyer,,saya pon suke sunset,pernah tangkap sunset kat pantai,fuhh

    ReplyDelete
  9. fiq : alam ciptaan ALLAH,kt mana2 pon cantek !
    kannn :)

    ReplyDelete