Wednesday 3 August 2011

budak suka badak.

Assalamualaikum :)

hye korang..sihat ?? so far puasa penuh tak ?? kalo penuh nnt mai claim duit raya kt aku naa,,haha ! well..entri kali neyh xde ape sangat laa..saja nk menggedik je lebih..aku pening kepala neyh..mata pon rasa berat..mungkin bila sakit kepala,,terkena tempias kt mata jugak kot..tu aku tatau okay.

hari neyh sama mcm biasa..bangun pagi,doing house chores sampi rumah bertukar jadi clean and clear pastu tolong mak aku look after two kids..cm biasa,,mai pagi-pagi buta melalak cm yg aku story neyh : tekan sambil teriak !


kesian mak,aku tau mak penat..
tiap malam mak bangun,,maklumlah ni kan Ramadhan..pastu gerak kami adik beradik sahur..pkul 7 lebih 2 org budak tu dtg..
aku tau mak penat..
sebab tu aku seboleh-bolehnya akan buat sume kerja umah selagi termampu..
dan sebab tu jugak laa aku mmg hangin la kalo budak2 tu merengek..
bukan apa,,tak mau mak rasa tak selesa..
kanak-kanak !
korang jangan macam2..meh sini masuk bilik along..

kalo aku on lappy,cara untuk pujuk budak-budak neyh senang..
konpem depa diam punya laa..aku pasang lagu InsyaALLAH (Maher Zain) maka secara automatiknya tangisan mereka terhenti lantas sama-sama menyanyi lagu InsyaALLAH..walaupun sebut tak berapa betul,,tak kesah..
bukan nk masuk Idola Kecil pon,,agaga ! lagi satu..tunjuk video clip neyh pon akan membuatkan aku berjaya menghentikan tangisan syahdu dua beradik tu..cepat la klik and watch that video ! penat aku upload :) haha



see??nampak tak..nak tau kenapa depa akan merasa riang ria seolah raya telah tiba ??sebab depa akan joget ikut 2 ekor haiwan dlm video clip neyh sambil nyanyi AWEEN BALIK,,AWEEN BALIK,,AWEEN BALIK..hapeda..
FYI,,nama aku AWEEN !! nampak tak permainan di situ..how dare you kanak-kanak,,mempermainkan nama aku..sungguh tak sopan,,takpe laa..aku maafkan :) kekeke ~!
till the next entry yaw..tengs singgah baca..kalo rajin sila klik ruangan komen plak okay..papai peeps !
wassalam..

nota kaki pakai selipar : mata makin kuyu,sungguh tak larat da neyh..atoyaii,,perlukan Panadol ! 

4 comments:

  1. jangan kata kanak2..
    gua pon suka lagu AWEEN BALIK, AWEEN BALIK tu
    hahahha

    ReplyDelete
  2. budak suka badakk...??woww!!
    time tdo bley peluk badan kan..sbb dia gumuk..hehe

    ReplyDelete
  3. gua suka cucur badak yg ada udang tapi bukan ada badak..

    ReplyDelete
  4. bact : trimas ! hang tujukan lagu tu kat kau yeh ?? haha

    iskandarzulkarn9 : kalo kurus tak buley pelok ke ??kehkeh..

    Waqheh : opsss,,lari tajuk..agaga ~

    ReplyDelete