Friday 10 June 2011

untitled = remain unnamed

panas...
mungkin juga malas...
x selesa...
aku buntu...
tiada apa dalam kepala...
hanya peneman setia adikku...
disaat dia mahu menonton...
ya,,aku tak tahu apa perlu aku lakukan..


tiada idea...
tiada kata...
tiada cerita..
tiada berita..
betul...
kebosanan malam ini sungguh melampau...
kau duduk disisiku sehinggakan...
aku tidak mampu...
kau menguasai aku kala malam...
aku harap esok kau pergi...
aku tidak membencimu...
tapi aku lebih selesa...
andai BOSAN tidak menemaniku...
kini pagi mula menjelang...
menjenguk sambil merangkak perlahan...
ku nantikan kau berlalu...
lantas hilang dibawa waktu...



p/s : i'm not a boring person k..its just mlm neyh je i feel lazy ya amat..i'm very fun to be with tau :) dun jump into conclusion easily yep !
till the next entry yaw :) bye peeps ^^..wassalam~

2 comments: