Sunday 10 July 2016

raya unzipped

So this morning I was so lazy nak bangkit pi mandi malasnya Tuhan je yang tahu sebab mengantuk sebab semalam lama gila dalam bas Karak highway jammed merangkak !

Lepas mandi tidoq balik sat pastu gegeh bangun nk sesiap, nasib baik nampak my fav baju kurung dah siap iron. Ok pakai ni jelah malas aku nk melawa di pagi Isnin yg penuh kebiruan (Monday Blues). This baju kurung was my baju during my convo few years back. Still 'in' dia punya design and I love it sebab no need to iron teruk-teruk.

Alhamdulillah my singlet all went missing waktu balik kampung ahahaha, kenapa aku say Alhamdulillah sebab hati tergerak nk pakai inner, not singlet. Because something embarrassing happened to me this morning.

Aku unzipped baju kurung bila nak pakai, zip kat belakang. Pastu HOW ON EARTH AKU LUPA NK ZIP BALIK BAJU AKU WOIIIII ????

YA TUHAN, dah sampai opis aku pi tandas baru aku noticed. Taktau nk kabo malu ke sedih T___T . No wonder lah aku rasa baju menggelebeh semacam, tangan panjang serabut perut aih. Nasib baiklah zip yg terbukak tu idak le besar sgt sampai ke blkg pinggang. Cuma few cm melepasi bahu, Alhamdulillah. Thank you ALLAH sbb gerakkan hati aku nk pakai inner today, bukan singlet. Phewwww! aurat babe, aurat tuuuuuuu.

Nampak sangat dah kena kawin aku ni, Kalau ada husband boleh gak tolong zip kan baju kt belakang tu. Kahkahkah.

Alhamdulillah again.



No comments:

Post a Comment