Wednesday 2 March 2016

Geronimo !


One of my goals is to tick off 'bungee jump' from my bucket list. This isn't the ultimate one because I would love to try tandem skydiving and try the any scary and fastest roller roaster in the world as well. 

Last few days mimpi naik kereta down the hill tapi kereta dipandu laju gila babun sampai aku rasa gayat gila. Terus terjaga pastu pikir, camne lah nk buat bungee jump ni kalau gayat melampau haih.

Banyak kali dah kabo ke Mira, teman aku g Sunway Lagoon. Aku nak try bungee jump. hehehehe. 








Last few months waktu balik Langkawi, aku dgn family pi jalan-jalan kat Pantai Chenang tu. Ternampak iklan pasal tandem skydiving. RM1300++ . 

Aku: Mak, kalau orang nak try ni boleh tak?
Mak: Toksah cari pasai, satgi buatnya jatuh mati katak.
Aku: Ala sekali seumur hidup takpa kan? RM1300++ je, boleh laa try sekali pon. Hahahah
Mak: -speechless-

Orang kabo jangan bantah cakap org tua, nanti buruk padahnya. So aku kena pujuk and yakinkan mak ayah supaya bagi aku try those stuffs. Restu dan redha omak den, hehehehe. 



p/s: Masih cuba untuk cari kekuatan sebenarnya. Dan cari bajet ahahaha. Taktau bila boleh nak realisasi this goal. 

No comments:

Post a Comment