Saturday, 12 November 2011

safe and sound.

tak suka google menatang ney. geli ! eyuckss ~~



Assalamualaikum :)

entri berkenaan ketidakpuasan-hati ! tak marah. cuma geram saja.


 pukul 1.30 ptg: stesen bas Kuala Perlis

pukul 3.00 ptg : sampai Shahab Perdana Alo Staqqq

Pukul 4.00 ptg: gerak

pukul 6.00 ptg: baru masuk Sg.Petani !!!
 


rasa nk pi jerit depan drebar bus "pakcik.saya kena sampai S.Alam pukul 11 malam pakcik tau dakkkk?? kalo rajin dok berenti-rehat-pekena-kopi-sampai-semua-R&R-pakcik-mau-berenti..jenuh laa lagu ney !"


pukul 12 tgh malam buta : "Safe and Sound" sampai Sec17 S.Alam :p

ngee ~! sabar jela. *senyum kambing*

konpem Boikot MAJU Express leepaihh ney ! kekeke :P
naseb bek kawan hijau saya free. bley mesej dia ntk meluahkan rasa-geram-sambil-kontrol-tamau-marah :P


nota kaki pakai selipar : esok 13 nov ada KOKO. hampeh ! petang nak tgk bola. for sure :)

9 comments:

  1. PAK CIK TU SAJA NK DUK DEKAT KO LAMA SIKIT...NANTI KAN RINDU LAK DIA KAT KO...XFHM2 DIA NI..HAHA

    KALAU FAKRI MAIN MASA LAWAN INDONESIA AKU SOKONG INDONESIA...HAHA

    ReplyDelete
  2. hayoooo
    punye lambat nak msuk SP
    hayooooo

    cian die ye
    sabo ye =]

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah selamat sampai :)
    selamat belajar ^^

    dukk,

    ReplyDelete
  4. itulah perjalanan hidup.. kita tidak akan tahu apakah kesudahannya walaupun dirancang... =)

    ReplyDelete
  5. nice blog, follow blk jomwayangku.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ala, lain cakap kat pacik tu, saya kayuh beskal lagi laju tau?

    ReplyDelete
  7. ok lagi tu, patut sampai pukul 11mlm, tapi pukul 12 mlm baru sampai..
    sy penah naik bas, patut sampai pukul 4ptg, tapi pukul 8mlm baru sampai..

    ok lagi pakcik tu asyik berhenti kat r&r..
    kami, jgnkan r&r, tepi jalan pun kami berhenti...

    berangin je penumpang dalam bas masa tu.. ada yg bergaduh dalam bas masa tu jgn cakaplah.. dah macam boleh buat drama dah gamaknya.. (",)

    agree with pondok usang.. (",)

    ReplyDelete
  8. pakcik ni, biaq saya lah bawak!

    haha

    ReplyDelete