Sunday 25 September 2011

produksi






Assalamualaikum :)
Pada tanggal berapa entah-aku-sudah-lupa, lahirlah sebuah pakatan produksi yg diberi nama Emerald Nuansa Production. nama terlampau panjang. kalau nk pi buat sijil kelahiran pon, aku pasti habis dakwat ntk tulis nama saja. haha ! Produksi yg dahulu kala dikenali sebagai AKASIA. namun komplot kami tak lagi bersatu yakni kami TERpaksa berpecah. sesebuah produksi tidak digalakkan mmpunyai komplotan yg ramai. takut ada yg jadi sleeping partner. AKASIA berkubur di alam mimpi. di alam nyata ada Awana Citra & ENP yakni kami. walau da berpecah, hati masih bersatu. Jiwa tetap teguh. ini demi Events ! Ya, bachelor of event mgt (hons). kami pegang kata2 : Kalau takmau sentap jgn masuk event laa. tebalkan muka. jitu kan semangat. tabahkan hati. 
Kroni agak ramai. puak itu ragam itu. puak sini lain cara pula. Ada yg perlu diketuk, barulah kerja berjalan. ada pula yg sibuk berjalan kesana kemari. aku harap kerja yg diberi tak tergendala. Alhamdulillah, masih ramai yg memberi komitmen, seperti mana janji kita sewaktu mula2 berkomplot dahulu. moga janji tak tinggal janji. moga sentiasa membawa 'E' di dalam hati kalian. mmg aku bukan projek manager produksi ini. tapi disebabkan amoi projek manager adalah housemate aku, kira nya aku wakil dia laa. maap ! tiada niat melaksanakan rampasan kuasa mahupun perhimpunan besar-besaran. kekeke :P 


p/s : peraduan cari benda tersembunyi..mana satu tuan blog dlm gambaqq ney ?? cari sampai jumpa. sapa jumpa, dia pandai ! oyeah!


nota kaki pakai selipar : masih usaha mencari siapakah gerangan mamat berbaju kotak itu. awak,, xde baju fesyen lainkah ?? kotak-kotak hari-hari..takpe,,senang saya nk cari :)

3 comments:

  1. da jumpa tp sblm nk gtau yg mne, kne tau dulu hadiah peraduan nye apa..haha

    ReplyDelete
  2. a little less conversation : adiah akan diumumkan selepas ko hantar jawapan :P kahkah !

    ReplyDelete
  3. i know which one the tuan tanah of this blog.. hehe...
    tarrrraaa....!!!
    *alamak x kuar sora la plak..!! :P

    ReplyDelete